UWAGA!
W związku z bardzo dużą liczbą niepoprawnych lub błędnie wpisanych podczas zakładania kont adresów e-mail , osoby, które nie otrzymały wiadomości z informacją o danych niezbędnych do zalogowania,
prosimy o kontakt z Administratorami szkolnymi lub Wychowawcami. Administratorzy szkolni mają możliwość wygenerowania hasła oraz przypomnienia loginu.
Również w przypadku, gdy nie pamiętają Państwo hasła lub loginu do konta w Kujawsko-Pomorskiej Platformie Edukacyjnej,
należy zgłosić się do Administratorów Szkolnych, którzy posiadają uprawnienia do resetowania haseł użytkowników.
W przypadku osób poniżej 16 roku życia, prosimy o kontakt Rodziców lub Opiekunów prawnych.
Hasło można zresetować samodzielnie tylko w sytuacji, gdy wcześniej skonfigurowali Państwo w panelu MS Office365 procedurę odzyskiwania hasła.
Administratorzy Centralni nie resetują haseł, także po przesłaniu prośby za pośrednictwem systemu resetowania haseł MS Office 365.
W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem
formularza kontaktowego, lub telefoniczny (56) 62 18 283 lub 668 224 255
Wsparcie techniczne i aplikacyjne dla użytkowników Edupolis świadczone jest w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu:
Poniedziałek: 7:30-15:30
Wtorek: 7:30-17:00
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-14:00
BARDZO WAŻNE!
LOGOWANIE DO EDUPOLIS.PL ODBYWA SIĘ ZA POŚREDNICTWEM MS OFFICE 365.
W POLE ADRES E-MAIL NALEŻY WPISAĆ LOGIN, KTÓRY NADALI PAŃSTWO PODCZAS ZAKŁADANIA KONTA NP. JAN.KOWALSKI@EDUPOLIS.PL.
NIE NALEŻY WPISYWAĆ PRYWATNEGO ADRESU E-MAIL NP. JAN.KOWALSKI@WDR.PL
Zachęcamy do zapoznania się z plikiem pomocy opisującym sposób logowanie
Pozostałe pliki pomocy: Pomocy