UWAGA!

W związku z bardzo dużą liczbą niepoprawnych  lub błędnie wpisanych podczas zakładania kont adresów  e-mail , osoby, które nie otrzymały wiadomości z informacją o danych niezbędnych do zalogowania,

prosimy o kontakt z Administratorami szkolnymi lub Wychowawcami. Administratorzy szkolni mają możliwość wygenerowania hasła oraz przypomnienia loginu.

Również w przypadku, gdy nie pamiętają Państwo hasła lub loginu do konta w Kujawsko-Pomorskiej Platformie Edukacyjnej,

należy  zgłosić się do Administratorów Szkolnych, którzy posiadają uprawnienia do resetowania haseł użytkowników.

 W przypadku osób poniżej 16 roku życia, prosimy o kontakt Rodziców lub Opiekunów prawnych.

Hasło można zresetować samodzielnie tylko w sytuacji, gdy wcześniej skonfigurowali Państwo w panelu MS Office365 procedurę odzyskiwania hasła.

Administratorzy Centralni nie resetują haseł, także po przesłaniu prośby za pośrednictwem systemu resetowania haseł MS Office 365.

W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem

formularza kontaktowego, lub telefoniczny  (56) 62 18 283 lub 668 224 255

Wsparcie techniczne i aplikacyjne dla użytkowników Edupolis świadczone jest w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu:

Poniedziałek: 7:30-15:30
Wtorek: 7:30-17:00
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-14:00

BARDZO WAŻNE!

LOGOWANIE DO EDUPOLIS.PL ODBYWA SIĘ ZA POŚREDNICTWEM MS OFFICE 365.

W POLE ADRES E-MAIL NALEŻY WPISAĆ LOGIN, KTÓRY NADALI PAŃSTWO PODCZAS ZAKŁADANIA KONTA NP. JAN.KOWALSKI@EDUPOLIS.PL.

NIE NALEŻY WPISYWAĆ PRYWATNEGO ADRESU E-MAIL NP. JAN.KOWALSKI@WDR.PL

Zachęcamy do zapoznania się z plikiem pomocy opisującym sposób logowanie

Pozostałe pliki pomocy: Pomocy

| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7065330