„Zintegrowany System Kwalifikacji – możliwości dla edukacji”- województwo pomorskie i kujawsko-pomorskie

15 styczeń „Zintegrowany System Kwalifikacji – możliwości dla edukacji”- województwo pomorskie i kujawsko-pomorskie

Zintegrowany System Kwalifikacji

 

Spotkania, które odbędą się 19 stycznia (godz. 10.00)  i 20 stycznia (godz. 12.00), będą doskonałą okazją do dyskusji o możliwościach, jakie oferuje systemowi edukacji wdrażany obecnie w Polsce Zintegrowany System Kwalifikacji.

Podczas pierwszego dnia trenerki Instytutu Badań Edukacyjnych opowiedzą o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, jego rozwiązaniach i narzędziach. W dalszej części spotkania zostanie przedstawiony model nauczyciela zawarty w Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030. Celem ostatniego modułu będzie identyfikacja ról współczesnego nauczyciela.

W drugim dniu uczestnicy dowiedzą się, czym są kwalifikacje rynkowe w edukacji oraz jakie są korzyści z ich funkcjonowania. Uczestnicy będą mieli okazję poznać doświadczenia podmiotu działającego w ramach ZSK i dowiedzieć się, jak wygląda proces opisywania i funkcjonowania kwalifikacji w systemie.

W dalszej części przedstawione będą wyzwania zawodowe, z którym mierzą się obecnie nauczyciele oraz zostaną wyodrębnione umiejętności, które mogą być potwierdzane certyfikatem. Spotkanie zakończy warsztat pokazujący, jak w praktyce wygląda opis kwalifikacji rynkowych.

Spotkanie informacyjne skierowane jest do nauczycieli, dyrektorów szkół, reprezentantów placówek doskonalenia nauczycieli oraz innych podmiotów, które zajmują się szkoleniem i doskonaleniem zawodowym nauczycieli, a także pozostałych osób, zainteresowanych tematyką wydarzenia.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, Aby otrzymać zaświadczenie potwierdzające udział w spotkaniu, wymagane jest uczestnictwo w pierwszym i drugim dniu spotkania.

 

POBIERZ PROGRAM

LINK DO REJESTRACJI:

województwo pomorskie i kujawsko-pomorskie:

 

Źródło: kwalifikacje.edu.pl

Alicja Przytomska-Pietrzak
alicja.przytomska-pietrzak@edupolis.pl


Liczba odwiedzin:

4,837,626