05 sie Zgłoś szkołę do programu „mLegitymacja”!
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty zachęcają szkoły ponadpodstawowe województwa do włączenia się w bezpłatny program „mLegitymacja” w ramach aplikacji „mObywatel”. Wspomniana usługa stwarza możliwość posiadania przez uczniów legitymacji szkolnej w smartfonach. Zgodnie z obowiązującym prawem mLegitymacja jest oficjalnym dokumentem, honorowanym równorzędnie z legitymacją papierową.
Aby przystąpić do programu „mLegitymacja” dyrektor szkoły powinien zgłosić szkołę poprzez portal OSE:
Lista szkół – Ogólnopolska Sieć Edukacyjna (ose.gov.pl) oraz podpisać porozumienie z Ministrem Cyfryzacji.
Szczegóły dotyczące zgłoszenia szkoły znajdą Państwo na stronie:
mLegitymacja – Ogólnopolska Sieć Edukacyjna (ose.gov.pl).
Więcej szczegółowych informacji o aplikacji można znaleźć na stronie:
mLegitymacja szkolna – mObywatel – Portal Gov.pl (www.gov.pl).
Zdjęcie gł.: mLegitymacja szkolna. Źródło: Serwis Rzeczypospolitej Polskiej (gov.pl)
Źródło: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy i Serwis Rzeczypospolitej Polskiej (gov.pl)
5 sierpnia 2021 r.