Webinaria z cyklu „Jak rozpoznawać, jak reagować? Wpływ radykalnych treści i dezinformacji w internecie na młodzież”

Dziecko przed komputerem

Webinaria z cyklu „Jak rozpoznawać, jak reagować? Wpływ radykalnych treści i dezinformacji w internecie na młodzież”

Wszystkich nauczycieli zachęcamy do udziału w webinariach stanowiących część projektu Centrum Analiz MISO pt. „Jak rozpoznawać, jak reagować? Wpływ radykalnych treści i dezinformacji w internecie na młodzież”. Partnerem jest Głos Nauczycielski, a partnerami merytorycznymi poszczególnych webinarów są Instytut Bezpieczeństwa Społecznego, Fundacja Orange oraz Fundacja Centrum im. Bronisława Geremka.

Dyskusję online otwierającą cykl webinariów, która odbyła się 10 lutego br., można obejrzeć na Facebooku. Wzięli w niej udział: Renata Mieńkowska-Norkiene – przewodnicząca Rady Programowej MISO, Sławomir Broniarz – prezes ZNP oraz Konrad Ciesiołkiewicz – prezes Fundacji Orange

Kalendarz webinarów:

  • 24 marca, g. 17.00 – Jak pandemia sprzyja radykalizacji młodzieży? Radykalizacja zachowań i poglądów – jak rozpoznawać, jak reagować?
  • 14 kwietnia, g. 17.00 – Zagrożenia dla dzieci i młodzieży w internecie, nowe zjawiska i trendy – patotreści, na co należy zwrócić uwagę.
  • 12 maja, g. 17.00 – Dlaczego tak łatwo dezinformować w pandemii? Dezinformacja w mediach społecznościowych a postawy społeczne.

 

Szczegóły dotyczące rejestracji na webinaria są na fb.com/FundacjaMISO

Anna Siemińska
sieminska.anna@edupolis.pl

Organizacja: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7056215