Vademecum dla dyrektorów – publikacja do pobrania

Postać komiksowa z rozłożonymi przed sobą kartkami. W drugiej ramce 3 osoby z pustymi dymkami nad głowami.

Vademecum dla dyrektorów – publikacja do pobrania

IBE Instytut Badań Edukacyjnych - logo

Kolejna publikacja z serii vademeców “Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?” adresowana jest do dyrektorów i dyrektorek szkół. Znajdziemy w nim konkretne wskazówki, narzędzia i podpowiedzi, jakie działania można podjąć, aby skutecznie wspierać nauczycieli, uczniów i rodziców w rozwijaniu umiejętności samodzielnego uczenia się.

W poradniku znajdują się również:

  • scenariusze rad pedagogicznych,
  • scenariusze spotkań z rodzicami,
  • przykłady zajęć z uczniami,
  • arkusze obserwacji lekcji i ewaluacji.

 

Materiały zostały przygotowane w taki sposób, żeby można było je wydrukować, wypełniać i korzystać z nich w praktyce. Strony te zostały oznaczone symbolem drukarki.

Inspiracją do stworzenia publikacji „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów” stało się rozporządzenie MEN zmieniające podejście do prac domowych.

Pobierz „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów”

Okładka vademecum dla dyrektorów.

Zachęcamy również do zapoznania się z vademecami dotyczącymi wspierania uczniów w samodzielnym uczeniu się, adresowanymi do nauczycieli: klas I-IIIIV-VIII oraz szkół ponadpodstawowych. Wkrótce kolejne poradniki dla uczniów oraz rodziców.

Więcej informacji o działaniach w ramach zadania “Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?”.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7646107

Skip to content