25 maj Środowiskowy model wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny – idea i założenia
Szkolenie ma na celu poszerzenie wiedzy oraz wzbogacenie własnego warsztatu pracy osób realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka we współpracy z rodziną i środowiskiem. Zorganizowane jest w formie online i ma charakter samokształceniowy. Uczestnicy samodzielnie zapoznają się z nagranymi wykładami. Nauczyciele mają dostęp do nagrań i wszystkich materiałów od dnia rozpoczęcia szkolenia przez okres 3 tygodni.
edagodzy i psycholodzy przedszkolni, realizatorzy wczesnego wspomagania rozwoju w placówkach oświatowych, nauczyciele edukacji przedszkolnej, pracownicy publicznych placówek doskonalenia nauczycieli.
Szkolenie składa się z trzech modułów tematycznych obejmujących w sumie 4 godziny dydaktyczne. Na zakończenie szkolenia przeprowadzany jest test podsumowujący.
Pozostałe informacje, m.in. cele, tematyka, szczegółowy program szkolenia podane są w Sylabusie szkolenia.
Aby uzyskać zaświadczenie ORE o ukończeniu szkolenia należy uczestniczyć w całości szkolenia, zaliczyć test podsumowujący oraz wypełnić ankietę ewaluacyjną na zakończenie szkolenia.
Po zakończeniu rekrutacji, weryfikacji i akceptacji zgłoszeń (najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia) osoby zakwalifikowane do udziału w szkoleniu otrzymają drogą mailową zaproszenia do udziału w kursie wraz z hasłem dostępu do platformy, na której będzie udostępnione szkolenie.
Kryteria naboru:
- pedagodzy i psycholodzy przedszkolni, realizatorzy wczesnego wspomagania rozwoju w placówkach oświatowych, nauczyciele edukacji przedszkolnej, pracownicy publicznych placówek doskonalenia nauczycieli (nauczyciele konsultanci, doradcy metodyczni),
- wypełnienie on-line formularza rejestracyjnego,
- kolejność zgłoszeń.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Termin: do 26.06.2023 r. (online)
_
25 maja 2023 r.