„Poradnia Rozwoju Zdolności” – podsumowanie piątego w tym roku szkolnym spotkania

„Poradnia Rozwoju Zdolności” – podsumowanie piątego w tym roku szkolnym spotkania

25 kwietnia 2018 r. w Gimnazjum nr 27 w Bydgoszczy odbyły się piąte w tym roku szkolnym warsztaty wsparcia psychologicznego, z cyklu „Poradnia Rozwoju Zdolności”, tym razem zatytułowane „Jestem kimś wyjątkowym”. Adresatami wydarzenia byli uczniowie szkół gimnazjalnych oraz siódmych klas szkół podstawowych z Bydgoszczy.

Celem spotkania, było wzmacnianie poczucia własnej wartości uczniów zdolnych, rozwijanie świadomości posiadanych zasobów i mocnych stron, zwiększenie akceptacji siebie, uczenie umiejętności poszukiwania wsparcia emocjonalnego w otoczeniu.

Uczniowie zapoznali się z dziewięcioma „złotymi zasadami” dotyczącymi rozwijania poczucia własnej wartości, poznali swoje silne strony oraz określili swoje sukcesy życiowe i porażki. Uczniowie ćwiczyli również umiejętności wyciągania wniosków z porażek, służących jako nauka na przyszłość. Uczestnicy warsztatów wykonywali wiele ćwiczeń wpływających na budowanie swojej wartości, m.in. „mój własny herb”, „obraz siebie” czy psychotest dotyczący podejmowania decyzji.

Na warsztaty przybyło ponad 30 uczniów z bydgoskich szkół gimnazjalnych i VII klas szkół podstawowych: SP 28, SP 30, SP 56/ Gimnazjum nr 20 i SP 58. Spotkanie poprowadzili psycholodzy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy: Grażyna Ledzińska i Beata Dróżdż.

Warsztaty „Poradnia Rozwoju Zdolności” zostały zorganizowane przez Pałac Młodzieży w Bydgoszczy w ramach Miejskiego Programu Wspierania Ucznia Zdolnego „Zdolni znad Brdy”.

Anna Siemińska
sieminska.anna@edupolis.pl

Organizacja: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7646236

Skip to content