Ogólnopolskie badania naukowe pt. Granie na ekranie

Ogólnopolskie badania naukowe pt. Granie na ekranie

Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, Fundacja DBAM O MÓJ Z@SIĘG oraz Uniwersytet Gdański serdecznie zaprasza wszystkie szkoły w Polsce do wzięcia udziału w bezpłatnym projekcie naukowo-badawczym pt. „Granie na ekranie”.

Projekt skierowany jest do uczniów szkół podstawowych (4-8 klasa) oraz do wszystkich uczniów szkół ponadpodstawowych. Zgłoś swoją szkołę do badania, wchodząc na stronę dbamomojzasieg.com i wypełnij krótki kwestionariusz rejestracyjny. Po prawidłowo dokonanej rejestracji otrzymasz na podanego e-maila wiadomość wraz z unikatowym kodem dla Twojej szkoły. Zapamiętaj go, bo tylko dzięki niemu będziemy mogli po zakończonych badaniach wysłać wyniki dla uczniów Twojej szkoły.

Badania z uczniami można rozpocząć od 15 listopada.
Do tego czasu zbierz zgody rodziców (w przypadku uczniów niepełnoletnich).

Projekt pt. „Granie na ekranie” to projekt badawczy realizowany wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych poświęcony zachowaniom growym młodzieży w Polsce. Czynność grania w gry on-line i gry wideo zyskuje na znaczeniu, stając się w szczególności wśród młodych osób jedną z form spędzania czasu wolnego. Mając świadomość zagrożeń wynikających z nadużywania gier, ale również wiedząc o pozytywnym wpływie grania w gry, chcemy przyjrzeć się bliżej tego rodzaju zachowaniom. Realizowany projekt badawczy wspierają pracownicy naukowi zatrudnieni na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz naukowcy z Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.

Fot. logo dbamomojzasieg.com

Beata Cieślińska
beata.cieslinska@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7645952

Skip to content