22 lut Mamy kota na punkcie mleka
Ruszyła kolejna edycja bezpłatnej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, adresowana do uczniów w wieku 6-9 lat, ich rodziców i nauczycieli.
„Mamy kota na punkcie mleka” to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka, realizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Głównym celem projektu jest pokazanie najmłodszym, dlaczego warto codziennie spożywać mleko i przetwory mleczne. Mają w tym pomagać koci bohaterowie: Mleczysław i Mleczna Kita.
Podobnie jak w latach ubiegłych placówki szkolne mogą się zgłaszać cały rok. Aby dołączyć do projektu, wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl, następnie przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok.
Wzięcie udziału w programie umożliwia nauczycielom dostęp do innowacyjnych materiałów edukacyjnych i możliwość przeprowadzenia kreatywnych zajęć w oparciu o kocie materiały. Dzieci mogą posłuchać opowieści kota Mleczysława, wziąć udział w konkursach z nagrodami, rozwiązać quiz czy zagrać w grę edukacyjną.
Link do strony kampanii TUTAJ