Skip to content

„Frajda z nauczania” – nowa seria kwartalników ORE

Otwarty laptop a na nim otwarta książka.

„Frajda z nauczania” – nowa seria kwartalników ORE

Ośrodek Rozwoju Edukacji Logotyp

„Pochwała codziennych rytuałów” to pierwszy artykuł rozpoczynający w ORE serię kwartalników „Frajda z nauczania”. Autorka przedstawia cenne przykłady pracy z uczniami – swoje i nauczycieli praktyków – na lekcjach różnych przedmiotów. Proponowane przez nauczycieli sposoby pracy opierające się na codziennych zwyczajach w klasie szkolnej mogą stać się inspiracją do tworzenia korzystnych warunków uczenia się uczniów. Dają poczucie bezpieczeństwa i stabilności oraz pozwalają skrócić czas poświęcony na wyjaśnianie polecenia. Dzięki powtarzalności zwyczaju na każdej lekcji uczniowie przyzwyczajają się do niego i bez zwlekania wykonują polecenie, a nawet na nie czekają.

O jakich codziennych rytuałach szkolnych wspominają autorka i nauczyciele praktycy? – można się dowiedzieć właśnie z tej publikacji.

Załączniki:

 

Źródło: ORE

28 stycznia 2025 r.

 

Agnieszka Miranowska
agnieszka.miranowska@edupolis.pl

Organizacja: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7755442