Diagnoza psychologiczna dzieci obcojęzycznych (dzieci ukraińskie, Romowie pochodzenia ukraińskiego)

Diagnoza psychologiczna dzieci obcojęzycznych (dzieci ukraińskie, Romowie pochodzenia ukraińskiego)

Ośrodek Rozwoju Edukacji Logotyp

Wydział Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie zaprasza na szkolenie pn. “Diagnoza psychologiczna dzieci obcojęzycznych (dzieci ukraińskie, Romowie pochodzenia ukraińskiego)”.

Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy i będzie realizowane w 2 modułach:

Moduł 1. Aspekty funkcjonowania psychospołecznego dzieci/uczniów związane z doświadczeniem odmienności językowej i kulturowej, doświadczeniem migracji (stres migracyjny, wpływ na funkcjonowania dzieci/uczniów doświadczeń związanych z wojną i ucieczką z miejsca zamieszkania).

Moduł 2. Diagnoza psychologiczna dzieci/uczniów obcojęzycznych, z uwzględnieniem poszczególnych etapów procesu diagnostycznego, doborem metod i narzędzi diagnostycznych, oceny jakościowej wykonania przy braku normalizacji dla dzieci z doświadczeniem migracji, pochodzących z innego kręgu kulturowego, badania dziecka w fazie niemówienia oraz o utrudnionym kontakcie, formułowania zaleceń postdiagnostycznych dla szkoły oraz rodziców dziecka/ucznia.

Szkolenie dedykowane jest pracownikom publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych – członkom zespołów orzekających.

Terminy szkoleń i linki do rejestracji:

 

Źródło: ORE

_

7 maja 2024 r.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7646108

Skip to content