„Bądź z innej bajki” – kampania o bezpieczeństwie w sieci

„Bądź z innej bajki” – kampania o bezpieczeństwie w sieci

Państwowy Instytut Badawczy NASK rusza z nową kampanią „Bądź z innej bajki”. Ma ona na celu uświadomienie rodzicom, na jakie niebezpieczeństwa mogą natrafić ich dzieci w internecie, jak tym zagrożeniom zapobiegać i jak o nich rozmawiać. Ma ona również zachęcić rodziców do większego zaangażowania w wirtualne życie dzieci.

Aby lepiej trafić do wyobraźni i dorosłych, i dzieci, przygotowane zostały uwspółcześnione wersje klasycznych baśni.

Kampania powstała we współpracy Ministerstwa Cyfryzacji, Państwowego Instytutu Badawczego NASK oraz Stowarzyszenia Góry Kultury, które jest jej pomysłodawcą.

Kampania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Więcej informacji na temat kampanii edukacyjnej „Bądź z innej bajki” można odnaleźć na stronie internetowej projektu www.gov.pl/badz-z-innej-bajki, a także na stronach oraz w mediach społecznościowych realizujących ją instytucji:

 

Źródło i fot.: NASK

Agnieszka Miranowska
agnieszka.miranowska@edupolis.pl

Organizacja: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu



Liczba odwiedzin:

6,053,394