Analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Nastoletni uczeń z torba na plecach wskazuje na tablicę zapisaną wzorami matematycznymi.

Analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy, placówka akredytowana - logoZapraszamy nauczycieli matematyki szkół podstawowych na konferencję metodyczną online, której tematem będzie analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki z 2024 roku. Podczas spotkania skupimy się na zagadnieniach programowych, które wymagają szczególnej uwagi w związku z ograniczoną podstawą programową. Porozmawiamy o tym, jak optymalnie zaplanować proces nauczania oraz jakie działania wdrożyć, aby zapewnić satysfakcjonujące wyniki egzaminu dla uczniów i nauczycieli w 2025 roku.

W programie:

  • podstawa programowa a kierunki polityki oświatowej,
  • państwa oraz priorytety Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty,
  • analiza i interpretacja wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024 a okrojona podstawa programowa,
  • wnioski i rekomendacje do pracy z uczniami,
  • Zintegrowane Narzędzia Edukacyjne,
  • organizacja roku szkolnego.

 

Konferencja odbędzie się na platformie ClickMeeting, w godzinach 15:30–18:15, w dwóch terminach do wyboru:

30 października 2024 roku – Zapisz się

4 listopada 2024 roku – Zapisz się

Szczegóły

Grafika ilustracyjna

14 października 2024 r.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7287065

Skip to content