Jak wspierać rozwój językowy uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji – webinar

Postać dziewczynki i karty z rysunkami wokół niej w grupach: czasownik, rzeczownik, liczebnik, przymiotnik.

Jak wspierać rozwój językowy uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji – webinar

IBE Instytut Badań Edukacyjnych - logo

IBE zaprasza do wzięcia udziału w webinarze, który stanowi wprowadzenie do kursu “Wstęp do Dwujęzyczności”.

Podczas webinaru zostaną przedstawione szczegółowe informacje dotyczące uczniów z doświadczeniem migracji oraz samego kursu, jego programu, warunków uczestnictwa oraz zapisów. Dodatkowo, będą Państwo mieli okazję wysłuchać wypowiedzi organizatorów oraz autorów kursu, którzy przybliżą ideę i cele związane z zagadnieniem dwujęzyczności.

W programie:

  • UNICEF- informacje o wsparciu językowym uczniów z doświadczeniem migracji;
  • Nauczanie uczniów z doświadczeniem migracji w badaniach naukowych;
  • Nauczyciele o pracy z uczniami z doświadczeniem migracji;
  • O kursie „W drodze do dwujęzyczności”.

 

Start: 16 października, 12:00
Forma: Online – link przesłany po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego

Nagranie będzie dostępne pod linkiem wysłanym do zarejestrowanych uczestników i możliwy do odtworzenia w dogodnym czasie i miejscu w ciągu 7 dni od jego udostępnienia.

14 października 2024 r.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7287272

Skip to content