Seminarium “Jak uczyć czytania, by dzieci uczyły się, czytając? Refleksje wokół metod nauczania języka polskiego”

Dziewczynki czytają na leżąco.

Seminarium “Jak uczyć czytania, by dzieci uczyły się, czytając? Refleksje wokół metod nauczania języka polskiego”

IBE Instytut Badań Edukacyjnych - logo

Instytut Badań Edukacyjnych udostępnia nagranie z seminarium online, które odbyło się 22 sierpnia 2024 r.

W programie:

  • rozmowa o umiejętnościach czytania i pisania, i ich wpływie na osiągnięcia szkolne.
  • aktualne badania dotyczące czytelnictwa w Polsce.
  • szerokie omówienie tematu umiejętności czytania i tego, w jaki sposób jest ona nauczana, z trzech różnych perspektyw: okiem innowatora, praktyka i metodyka.
  • dyskusja na temat: Jak pierwsze doświadczenia czytelnicze wpływają na osiągnięcia szkolne i postawy czytelnicze?

 

Link do nagrania

Baner seminarium online o czytaniu.

Źródło: IBE

26 sierpnia 2024 r.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7337935

Skip to content