Public relations w szkole. Krótki przewodnik dla nauczycieli

Napis: "public relations" ułożony z kostek do scrabbli.

Public relations w szkole. Krótki przewodnik dla nauczycieli

Ośrodek Rozwoju Edukacji Logotyp

Publikacja przygotowana z myślą o osobach odpowiedzialnych za budowanie wizerunku szkoły i jej kontakty ze środkami masowego przekazu. Adresowana jest do nauczycieli, psychologów i pedagogów, kadr zarządzających placówkami edukacyjnymi oraz wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnymi metodami komunikacji społecznej.

Opracowanie zawiera wiele praktycznych porad, które mają ułatwić pracownikom oświaty poruszanie się we współczesnym public relations i korzystanie z jego narzędzi. Pierwsza część pracy stanowi omówienie teoretycznych podstaw komunikacji społecznej oraz public relations  jako elementu komunikacji. Kolejne części przybliżają problematykę praktycznego kreowania wizerunku i tożsamości szkoły, zagadnienia media relations oraz te elementy public relations, które są niezbędne do tworzenia pozytywnego odbioru placówki oświatowej. Ostatnia część opracowania zawiera wyjaśnienie spektakularnej roli dyrektora w budowaniu wizerunku oraz human relations w szkole.

 

Pobierz: pdf Public relations w szkole PDF 833 KB

Źródło: Ośrodek Rozwoju Edukacji

_

18 grudnia 2023 r.

Ryszard Karczewski
ryszard.karczewski@edupolis.pl

Organizacja: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Bydgoszczy



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7338048

Skip to content