Powraca #KsiążkaNaTelefon

Powraca #KsiążkaNaTelefon

  azymut-logo-ikona

Akcja #KsiążkaNaTelefon, którą zainicjowano wiosną tego roku, została reaktywowana. Jak wynika z relacji księgarzy i księgarek, kampania medialna prowadzona przez Azymut pozwoliła przetrwać wielu wspaniałym miejscom ten trudny okres (dotyczy to szczególnie księgarń z małych miejscowości). Druga odsłona akcji odbywa się pod hasłem „Kupuj książki lokalnie”.

Jak można wesprzeć akcję #KsiążkaNaTelefon?

  • udostępnij plakat akcji “Kupuj książki lokalnie” w mediach społecznościowych, możesz udostępnić post (www.facebook.com/wspieramyksiegarnie) lub pobrać materiały ze strony ksiazkanatelefon.pl/pobierz i opublikować je u siebie:
  • zachęć swoich odbiorców, bliskich, przyjaciół i czytelników do wzięcia udziału w akcji (w akcji bierze udział ponad 250 księgarń stacjonarnych z całej Polski, które jeszcze działają),
  • jeśli chcesz zachęcić czytelników do wsparcia akcji – napisz do organizatorów! Chętnie opublikują video z Twoją wypowiedzią w  mediach społecznościowych organizatorów,
  • informacje o akcji znaleźć można na stronach internetowych: nocksiegarn.pl , www.ksiazkanatelefon.pl oraz w mediach społecznościowych (www.facebook.com/wspieramyksiegarnie, www.instagram.com/ksiazkanatelefon, #KsiążkaNaTelefon),

 

Kampania medialna #KsiążkaNaTelefon została zainicjowana i sfinansowana przez dystrybutora książek OSDW Azymut. W akcji biorą udział wszystkie chętne księgarnie stacjonarne (niezależnie od współpracy handlowej z dystrybutorem). OSDW Azymut jest także organizatorem ogólnopolskiego wydarzenia Noc Księgarń.

Zachęcamy do wsparcia inicjatywy.

Źródło: nstytutksiazki.pl

Fot. gł.  Plakat promujący akcję „Kupuj książki lokalnie”, autor Igor Kubik (źródło: ksiazkanatelefon.pl)

Alicja Przytomska-Pietrzak
alicja.przytomska-pietrzak@edupolis.pl

Organizacja: KPCEN we Włocławku



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7337643

Skip to content