„Pokoleniowy Klub Filmowy” – IX Edycja Kampanii Społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny”

„Pokoleniowy Klub Filmowy” – IX Edycja Kampanii Społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny”

Humanites logo

15 maja – Międzynarodowy Dzień Rodzin – to doskonała okazja, aby na chwilę zatrzymać się i zastanowić, kiedy po raz ostatni dowiedzieliście się czegoś nowego o swoich bliskich. Taka idea przyświeca globalnemu ruchowi społecznemu Dwie Godziny dla Rodziny. Głęboko wierzymy w to, że ciekawość, uważność i dobre rozmowy są tym, co tworzy prawdziwe, autentyczne więzi. Zachęcamy więc Was, abyście wsparli w tym Waszych pracowników i podarowali im symboliczne dwie godziny, które oni przeznaczą na magiczny czas z najbliższymi. W tym roku motyw przewodni to POKOLENIOWY KLUB FILMOWY. Filmy i ich tworzenie daje wiele okazji, by ujrzeć swoich bliskich w nowym świetle i lepiej ich rozumieć.

Instytut Humanites zaprasza do świętowania obchodów Międzynarodowego Dnia Rodzin w Polsce, poprzez włączenie się w IX Edycję Kampanii Społecznej „DWIE GODZINY DLA RODZINY” z tematem przewodnim „POKOLENIOWY KLUB FILMOWY”

 

WARUNKI UDZIAŁU

Uczestnictwo w kampanii jest nieodpłatne. Aby wziąć udział należy:

  1. Zgłosić swoją firmę poprzez stronę 2godzinydlarodziny.pl
  2. Przekazać tę informację do właściwego działu (HR, CSR itp.)
  3. Rozesłać informację do pracowników z zaproszeniem do świętowania Dnia Rodzin poprzez dobrą, międzypokoleniową rozmowę. Propozycja listu do pracowników.
  4. Skrócić czas pracy pracownikom w dniu 15 maja o 2 GODZINY lub też jeśli na taką możliwość nie pozwala działalność operacyjna Państwa firmy (obsługa klienta, ciągły proces produkcji, itp.) zaproponować inny sposób na świętowanie tej okazji w najbliższym czasie np. w powiązaniu z Dniem Dziecka. W ubiegłym roku ponad 90% firm biorących udział w kampanii udzieliło 2 godzin wolnych swoim pracownikom. Głównym celem 2h4family nie jest skrócenie czasu pracy tego dnia – ale zainspirowanie Państwa i Państwa pracowników, aby ten czas spędzić na dobrej rozmowie, wspomnieniach, poznawaniu się, wspólnym poszukiwaniu tożsamości swojej Rodziny i wzmacnianiu więzi rodzinnych.
  5. Przekazać do Humanites informację zwrotną o tym, jak Państwa firma podeszła do obchodów Międzynarodowego Dnia Rodzin w ramach kampanii DWIE GODZINY DLA RODZINY, jaki ostatecznie przesłała komunikat do pracowników, jakie dodatkowe działania, pomysły zostały włączone w kampanię (np. konkursy filmowe, wspólne tworzenie tematycznych rankingów filmowych, maratony filmowe, kalambury, wspólne odgrywanie scenek z ulubionych seriali itp.)
  6. Zapraszamy do konkursu na najciekawsze wdrożenie Kampanii Dwie Godziny dla Rodziny w Firmie. Wyróżnione scenariusze zostaną zaprezentowane podczas spotkania podsumowującego tegoroczną edycję 2h4fammily i opisane na stronie 2godzinydlarodziny.pl / 2h4family.com.
  7. Zostań Ambasadorem Globalnego Ruchu Społecznego DWIE GODZINY DLA RODZINY. Jeżeli Państwa firma to oddział/filia zagranicznej spółki lub jesteście Polską firmą z oddziałami za granicą zaproście ich dołączenia do Akcji. Dla zagranicznych firm przygotowaliśmy stronę po angielsku 2h4family.com.

 

Więcej informacji dostępnych na stronie

Alicja Przytomska-Pietrzak
alicja.przytomska-pietrzak@edupolis.pl

Organizacja: KPCEN we Włocławku



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7341996

Skip to content