Edupolis

Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD - wykład online

  • Plakat promujący wykład online

Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD - wykład online

Biblioteka Pedagogiczna, im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu zaprasza do udziału w wykładzie online "Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD". Wydarzenie odbędzie się na platformie Microsoft Teams 4 czerwca 2025 r. (środa), godz. 17:00-18:00. Wykład wygłosi dr n. społecznych Teresa Jadczak-Szumiło, psycholożka, trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Udział w wykładzie jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

Formularz rejestracyjny

Informacje na temat prelegentki

Dr n. społecznych Teresa Jadczak-Szumiło - psycholog, psychoterapeuta humanistyczno-doświadczeniowy, praktyk Somatic Experiencing – pracy z traumą Petera Levina, współpracuje z dr Brucem Perry w zakresie Neurosekwencyjnego Modelu Traumy. Ukończyła Uniwersytet Warszawski i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jest doktorem nauk społecznych w zakresie Psychologii Klinicznej. Absolwentka studiów podyplomowych "Diagnoza i terapia neuropsychologiczna" UMCS Lublin. Obecnie prowadzi na tym kierunku moduł z diagnozy neuropsychologicznej dziecka z FASD.

Trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego II stopnia. Certyfikowany specjalista ds. przemocy.  Specjalizuje się w pracy z dziećmi dotkniętymi traumą po katastrofach. Jest autorką poradnika w zakresie pracy z traumą dziecięcą wydanego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności, oraz poradników dla rodziców adopcyjnych i sędziów rodzinnych w zakresie przywiązania i traumy relacyjnej oraz licznych artykułów naukowych. Specjalizuje się w pracy z traumą złożoną, leczy traumę u niemowląt i małych dzieci, pracuje nad traumą relacyjną w diadzie matka-dziecko, opracowała i wdraża w praktyce klinicznej autorski model leczenia dzieci z FASD, superwizuje ośrodki diagnozy FASD w Polsce, superwizuje specjalistów pracujących w zakresie zaburzeń przywiązania.

Za swoją pracę była wielokrotnie nagradzana: nagroda Ministra Pracy i Polityki Socjalnej za osiągnięcia w zakresie pomocy społecznej (1996 r.), nagroda Ministra Zdrowia "Zasłużony dla Służby Zdrowia"  za badania nad diagnostyką FASD w Polsce (2008 r.) – wspólnie z prof. Andrzejem Urbanikiem, lekarzem radiologiem CM UJ w Krakowie pracowała nad badaniem i opisem zmian biochemicznych w OUN u dzieci z FASD. Jest członkiem założycielem i prezesem Polskiego Instytutu Traumy, gdzie prowadzi edukację dla specjalistów w zakresie Neurosekwencyjnego Modelu Traumy wg dr Bruca Perry'ego.

 

drukuj (Znaczenie sztuki w samoregulacji ucznia z FASD - wykład online)

Metryka

  • Data2025-05-29