Wiosenna Akademia Językowa „Odkryj fenomen sztucznej inteligencji dla lepszej edukacji”
Wydział Kompetencji Językowych i Współpracy Międzynarodowej z przyjemnością informuje, że w dniach 28–29 marca 2025 r. wraz z instytucjami partnerskimi – Goethe-Institut, British Council, Biurem Radcy ds. Edukacji Ambasady Królestwa Hiszpanii w Polsce oraz Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli – organizuje Wiosenną Akademię Językową zatytułowaną „Odkryj fenomen sztucznej inteligencji dla lepszej edukacji”.
Uczestnicy wydarzenia przyjrzą się dokładnie fenomenowi wykorzystania sztucznej inteligencji w nauczaniu języków obcych. Inspiracją dla naszych działań są wyniki badań PISA, które pokazują, że w porównaniu do innych narodowości polscy uczniowie nie mają wysokich umiejętności analitycznego, kreatywnego myślenia, a sami uczniowie umiejętność nauczyciela towarzyszenia im w świecie AI oceniają na niskim poziomie.
W ramach tego wyjątkowego wydarzenia jego organizatorzy:
- zapraszają do wysłuchania szeregu interesujących wykładów, w tym wykładów interaktywnych, oraz zachęcają do udziału w niebanalnych warsztatach;
- zaplanowali przestrzeń na wymianę doświadczeń uczestników specjalizujących się w nauczaniu różnych języków obcych;
- zarezerwowali też czas na odpoczynek, m.in. w trakcie relaksujących warsztatów.
Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowe w Sulejówku, ul. Paderewskiego 77, 05-070 Sulejówek
Termin: 28–29 marca 2025 r.
Odbiorcy: nauczyciele konsultanci i doradcy metodyczni ds. języków obcych (w przypadku wolnych miejsc – nauczyciele języków obcych)
Nocleg: dla uczestników spoza Warszawy w Centrum Szkoleniowym w Sulejówku (w razie potrzeby także nocleg z 27 na 28 marca)
Wyżywienie: w Centrum Szkoleniowym w Sulejówku
Udział w wydarzeniu, nocleg i wyżywienie są bezpłatne. Dojazd we własnym zakresie. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Elektroniczny formularz rejestracji
Źródło: www.ore.edu.pl
drukuj (Wiosenna Akademia Językowa „Odkryj fenomen sztucznej inteligencji dla lepszej edukacji”)