Deklaracja Dostępności 2.0 i raport dostępności – jak wypełnić je zgodnie z nowymi zasadami?
Ostateczny termin na przygotowanie i złożenie Deklaracji Dostępności 2.0 oraz raportu dostępności mija 31 marca. Jeśli nie jesteś pewien, jak prawidłowo wypełnić te dokumenty zgodnie z nowymi zasadami – ten bezpłatny webinar jest dla Ciebie!
Podczas spotkania zostaną omówione:
- podstawowe zasady dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej,
- co się zmieniło w Deklaracji Dostępności 2.0 i jak dostosować dokument swojej organizacji do nowych przepisów,
- jakie elementy powinien zawierać raport dostępności, aby był zgodny z aktualnymi wymaganiami,
- jakie zasady i dobre praktyki warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu obydwu dokumentów,
- w jaki sposób przeprowadzić audyt dostępności w swojej instytucji.
Prowadząca, Gabriela Kwarta, odpowie na pytania, wątpliwości i pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów związanych z Deklaracją Dostępności 2.0 i raportem dostępności. To doskonała okazja, by uzyskać indywidualne wsparcie i upewnić się, że wszystkie wymagania zostały spełnione!
Termin: 10 marca, godz. 10:00-11:00, online
Rejestracja
drukuj (Deklaracja Dostępności 2.0 i raport dostępności – jak wypełnić je zgodnie z nowymi zasadami?)
Wstecz