Edupolis

Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach I-VIII

  • Chłopiec pochyla sie nad otwarta książką, wokół niego kolorowe cyfry i znaki matematyczne.

Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach I-VIII

Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu serdecznie zaprasza do udziału w warsztatach stacjonarnych Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach I-VIII.

Warsztaty odbędą się 17 marca 2025 r. (poniedziałek) w godzinach 16.00-18.00 w Bibliotece Pedagogicznej im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu przy ul. J. H. Dąbrowskiego 4. Poprowadzi je Agnieszka Szymczak, nauczycielka matematyki, doradczyni metodyczna do spraw matematyki w szkołach podstawowych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

Formularz rejestracyjny

Tematyka warsztatów

Nauczycielu nie tylko matematyki, jesteś gotowy na fascynującą podróż pełną innowacji?
Model pracy STEAM puka do drzwi Twojej szkoły, przynosząc korzyści dla Ciebie i Twoich uczniów. To podejście, które łączy naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę, ma moc motywowania oraz rozwijania kluczowych kompetencji. W czasie warsztatów zainspirujesz się i doświadczysz, jak kreatywność, krytyczne myślenie, współpraca potrafią wyzwolić w uczniach moc odkrywania i tworzenia.

Informacje na temat prelegentki

Agnieszka Szymczak – nauczycielka matematyki z ponad dwudziestoletnim stażem. Od września 2020 r. doradczyni metodyczna do spraw matematyki w szkołach podstawowych. Aktualnie pracuje w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie. Jej głównym celem jest podnoszenie jakości nauczania matematyki poprzez wprowadzanie innowacyjnych metod i
narzędzi dydaktycznych.  Jest pasjonatką gier logicznych i matematycznych, a także miłośniczką górskich wycieczek. W wolnym czasie chętnie angażuje się w projekty edukacyjne, które mają na celu popularyzację matematyki wśród młodzieży. Uwielbia również escape roomy oraz gry planszowe, które wykorzystuje jako narzędzia dydaktyczne, aby rozwijać umiejętności logicznego myślenia i współpracy wśród uczniów. Jest także entuzjastką edukacji STEAM, promując integrację nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki w procesie nauczania.

drukuj (Inspiracje, jak model pracy STEAM wspiera rozwój kompetencji matematycznych w klasach I-VIII)

Metryka

  • Data2025-02-28