Zachowania trudne uczniów w szkołach ogólnodostępnych - mechanizmy, zapobieganie, sposoby radzenia sobie z nimi
Zachowania trudne uczniów w szkołach ogólnodostępnych - mechanizmy, zapobieganie, sposoby radzenia sobie z nimi
Dwudniowe szkolenie „Zachowania trudne uczniów w szkołach ogólnodostępnych – mechanizmy, zapobieganie, sposoby radzenia sobie z nimi” odbędzie się stacjonarnie w dniach 24–25 listopada 2025 r. w Centrum Szkoleniowym Ośrodka Rozwoju Edukacji w Sulejówku (ul. Paderewskiego 77).
Adresatami szkolenia są specjaliści ze szkół (psycholodzy, pedagodzy) oraz nauczyciele szkół ogólnodostępnych.
Cele szkolenia
poszerzenie wiedzy na temat różnorodnych czynników wpływających na rozwój zachowań trudnych u uczniów;
zapoznanie uczestników ze sposobami pracy z uczniami przejawiającymi zachowania trudne, w tym z uczniami z różnymi zaburzeniami/niepełnosprawnościami, w szkole ogólnodostępnej;
omówienie zasad budowania środowiska wspierającego jako ważny element działań proaktywnych w szkole ogólnodostępnej;
propozycja wykorzystania w pracy oceny funkcjonalnej i analizy funkcji zachowania (ABC).
Organizatorzy zapewniają bezpłatną dydaktykę, wyżywienie oraz zakwaterowanie w Centrum Szkoleniowym w Sulejówku, natomiast nie pokrywają kosztów podróży.