Reklama i promocja – budowanie marki w KPCEN-ie w Bydgoszczy

I. Rostankowska omawia personę marketingową

Reklama i promocja – budowanie marki w KPCEN-ie w Bydgoszczy

W Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy obyło się szkolenie Reklama i promocja – budowanie marki placówki oświatowej, w którym uczestniczyło 18 pracowników KPCEN-u w Bydgoszczy (15 nauczycieli konsultantów i 3 pracowników administracji). Organizatorem szkolenia była Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu. Program został opracowany przy współpracy z dyrektorem KPCEN-u w Bydgoszczy. Zajęcia prowadzili eksperci zatrudnieni przez uczelnię.  Uczestnicy szkolenia pod kierunkiem dr Marii Buszman, ekspertki w zakresie public relations, dokonali analizy SWOT KPCEN-u i omówili jego potencjał. Następnie określono wizerunek docelowy placówki, a także jej atuty promocyjne i komunikacyjne. Określono także cele strategiczne i operacyjne strategii marketingowej KPCEN-u w Bydgoszczy.

Łukasz Broniszewski rozpoczął zajęcia dynamicznym i praktycznym ćwiczeniem w grupie Tower of Power stosowanym do  treningu umiejętności komunikacyjnych oraz zespołowych. Następnie przygotowano mapę interesariuszy i opracowano personę marketingową,  która mogłaby reprezentować naszych potencjalnych klientów.  W zespołach przystąpiono do opracowanie planu marketingowego.

Katarzyna Toczko przybliżyła słuchaczom nowe trendy w social mediach oraz media społecznościowe w edukacji. Efektem szkolenia było opracowanie dokumentu: Plan marketingowy KPCEN w Bydgoszczy.

Zdjęcie gł.: I. Rostankowska omawia personę marketingową

Oprac. I. Zduńczuk
Fot. P. Szczupak

Źródło: www.kujawsko-pomorskie.pl

Anna Siemińska
sieminska.anna@edupolis.pl

Organizacja: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu



| Polityka cookies | Polityka Prywatności i Regulamin | Redakcja | Deklaracja dostępności |

Wykonano dla: Województwo Kujawsko-Pomorskie

Odsłon: 7049809