Podsumowanie Konkursu dla nauczycieli na zaprojektowanie gry dydaktycznej GRAby, dęby, jodły, świerki… Drzewa w województwie kujawsko-pomorskim

02 czerwiec Podsumowanie Konkursu dla nauczycieli na zaprojektowanie gry dydaktycznej GRAby, dęby, jodły, świerki… Drzewa w województwie kujawsko-pomorskim

KPCEN Bydgoszcz

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy w roku szkolnym 2020/2021 po raz kolejny zaprosiło nauczycieli przedszkoli i wszystkich typów szkół do udziału w konkursie  na  zaprojektowanie  gry  dydaktycznej,  GRAby, dęby, jodły, świerki… Drzewa w województwie kujawsko-pomorskim, której  motywem  przewodnim  są  drzewa.

Celem konkursu jest promowanie dziedzictwa przyrodniczo-kulturowego województwa kujawsko-pomorskiego, inspirowanie twórczością Leona Wyczółkowskiego do kreatywnego działania nauczyciela na rzecz dzieci i młodzieży, a także promowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych i metodycznych w pracy z dziećmi i uczniami oraz upowszechnianie dobrych praktyk edukacyjnych.

Organizatorem konkursu jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy. Wpisuje się on w przedsięwzięcia podejmowane w ramach IV edycji projektu Leon Wyczółkowski inspiruje przez Zespół Szkół Plastycznych w Bydgoszczy.

Jury konkursu po analizie nadesłanych prac postanowiło przyznać następujące miejsca:

I miejsce ex aequo
Katarzyna Jaworska

IM DALEJ W LAS, TYM WIĘCEJ DRZEW

(Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Dursztynie)

Anna Stasiak-Lewandowska

DĘBY, SOSNY, ŚWIERKI, CISY… DZIŚ ZWIEDZAJĄ LAS URWISY

(Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Bydgoszczy)

II miejsce
Gizela Kaźmierczak
ZAGADKOWE DRZEWA
(Zespół Szkół w Łabiszynie)

 

III miejsce
Joanna Mróz
Iwona Kuziemska
Katarzyna Trojańczyk
Katarzyna Kowalczych
Małgorzata Kuch-Jarczewska
Kamila Rafalik

LEŚNĄ ŚCIEŻKĄ PRZEZ 4 PORY ROKU

(Niepubliczna Szkoła Podstawowa „4 Pory Roku” w Cielu)

Gratulujemy!

Oprac. I. Zduńczuk

Fot. Pixabay

2 czerwca 2021 r.

Anna Siemińska
sieminska.anna@edupolis.pl


Liczba odwiedzin:

4,827,593